Avto.info

Lamborghini urus SE

Najmočnejši urus je priključni hibrid!

Lamborghini je predstavil najmočnejšega urusa z oznako SE, ki je dobil priključnohibridni pogon s sistemskimi 588 kW (800 KM) moči.

Ponedeljek, 29. april 2024

Lamborghini je izkoristil prenovo urusa tudi za vgradnjo priključnohibridnega pogona, gre pa za kombinacijo bencinskega V8 motorja s 456 kW (620 KM) in električnega motorja s 141 kW (192 KM), ki je nameščen v osemstopenjskem menjalniku. Sistemska moč z naša 588 kW (800 KM), kar pomeni, da tako motoriziran urus do stotice pospeši v le 3,4 sekunde, obenem pa z baterijo kapacitete 25,9 kWh obljublja do 60 km električne vožnje.

Novost je tudi elektrohidravlična lamelna sklopka, ki skrbi za prerazporejanje moči med sprednjo in zadnjo os. Pri Lamborghiniju pravijo, da deluje v spregi z novim navideznim diferencialom z omejeni zdrsom, s čemer po želji prispeva k prekrmiljenju vozila (driftanje). Nov sistem v primerjavi s prejšnjim diferencialom prispeva tudi 20 kg prihranka pri teži, kljub temu pa urus SE tehta zajetnih 2.540 kg.

Oblikovne spremembe ob prenovi obsegajo nov pokrov motorja, ki se pne vse do prenovljene sprednje maske, nove so tudi sprednje led luči, osvežen zadel pa je dobil nov črn element, ki povezuje zadnja svetlobna telesa. Novost so tudi 23-palčna kolesa galanthus, obuta v Pirellijeve pnevmatike P zero.

V notranjosti najdemo zaslon infotainmenta premera 31,2 cm, osvežene reže za zrak ter novo oblazinjenje sedežev in armaturne plošče. Pri Lamborghiniju pravijo, da so prenovili tudi stikala in da so ta sedaj še boljša na otip.

Urus SE je po revueltu torej drugi Lamborghinijev priključni hibrid, a nikakor ne zadnji. Še letos namreč lahko pričakujemo naslednika huracana, leta 2028 pa bo ponudbo dopolnil prvi povsem električni križanec lanzador.

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.