Avto.info

Toyota C-HR

Konceptni avtomobil za na cesto pelje drugi krog

Model, ki je idejo »nič več dolgočasnih avtomobilov« sprejel kot noben drug, v novi generaciji ne popušča. Drzno oblikovanje ostaja, nadgradi pa ga boljši izkoristek prostora in več uporabnosti.

Ponedeljek, 20. november 2023

Na predstavitvi druge generacije toyote C-HR so nam povedali, da je to v Evropi narejen avtomobil za evropske kupce. Zgodbo svojega predhodnika nadaljuje z drznim oblikovanjem, ki ga označujejo ostre linije in razmeroma majhne steklene površine. Japonci so ponosno poudarili, da je C-HR konceptni avtomobil za na cesto!

Dimenzijsko je s 4,36 metra dolžine ostal enak predhodniku, tudi medosna razdalja je enaka, v širino pa je pridobil tri centimetre. Vseeno so inženirji uspeli notranjost urediti na novo, tako da je malenkost več prostora tako na zadnji klopi kot v prtljažniku. Še bolj pomembna izboljšava pa je povečanje steklene površine zadnjih stranskih vrat, da med sedenjem na zadnji klopi občutek ni več tako utesnjen. Aerodinamična izboljšava so že potopne kljuke na vratih, kar pomeni še, da te na zadnjih niso več »skrite«.

Bolj uglajeno in sodobno oblikovana notranjost je posebna tudi zato, ker so za izdelavo uporabili kar nekaj recikliranih materialov, začenši s plastiko PET za tkanino na sedežih. Poleg tega so namesto živalskega uporabili usnje umetnega izvora in ko smo že pri okolju prijaznejših materialih, kar nekaj plastičnih delov (notri in zunaj) ni barvanih, kar pri proizvodnji teh komponent prihrani okoli 50 odstotkov izpustov CO2.

Nova armaturna plošča s proti vozniku usmerjeno sredinsko konzolo vključuje 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 20,3 oziroma 31,2-centimetrski (8 oziroma 12,3-palčni) zaslon multimedijske naprave, ki med drugim prinaša brezžično povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay.

Pogonska ponudba je v celoti hibridna, pri čemer bodo sprva v ponudbi trije klasični hibridi, februarja pa bo tudi pri nas že na voljo priključni hibrid. Sprva torej kupci lahko izberejo hibrid z 1,8-litrskim bencinskim motorjem s skupno močjo 103 kW (140 KM) ali hibrid z dvolitrskim bencinarjem in 145 kilovati (197 KM). Slednji ponudbo širi še z možnostjo izbire štirikolesnega pogona, ki ga zagotavlja dodaten elektromotor, skupna moč sistema pa kljub temu ostaja enaka. Omenjeni priključni hibrid s skupno močjo 164 kilovatov (223 KM) bo imel baterijo s kapaciteto 13,8 kilovatne ure in toplotno črpalko, kar naj bi zadoščalo za do 70 kilometrov realnega električnega dosega. Ob tem bo do stotice potreboval le 7,4 sekunde, porabil le 0,9 litra na 100 kilometrov in izpustil le 19 gramov ogljikovega dioksida na kilometer (po meritvenem ciklu WLTP).

Na prvi vožnji smo imeli priložnost voziti obe izvedbi z močnejšim hibridnim sklopom, pri čemer sta se oba izkazala za vozniško zabavna avtomobila. Podvozje vozniku vliva samozavest, tudi odzivnost volana je »evropsko« suverena, je pa res, da se vse to pozna pri vožnji po slabših podlagah, ko bi si želeli nekoliko bolj udobno vzmetenje. Verjetno je pri tem svoj del prispevala tudi 19 oziroma 20-palčna obutev.

Pri nas je predprodaja nove Toyotine zvezde že stekla, znane so tudi cene, ki se začnejo pri 30.490 evrih za osnovno hibridno izvedbo s paketom opreme C-enter, medtem ko je dvolitrski hibrid z bogatejšo opremo C-lub na voljo za 36.340 evrov, oziroma dva tisočaka več kot primerljiv 1,8-litrski. Končni znesek je mogoče z izbiro financiranja znižati za 750 evrov, prav toliko bo možno dobiti tudi popusta, medtem ko bodo prvi kupci deležni še za dodatnih 500 evrov ugodnosti.

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.